کیو دارم بجز تو،چیو دارم بجز عشق

کیو دارم بجز تو،چیو دارم بجز عشق
شب اول محرم 1396

کیو دارم بجز تو

چیو دارم بجز عشق

کیه یارم بجز تو

چیه یارم بجز عشق

دنیای بی حسین یعنی زندون

رویای بی حرم یعنی کابوس

شب های روضه و شور هیئت

شب های جمعه و شوق پابوس

کاش بشه که دوباره طی کنم بی اراده

کل جاده عشقو من با پای پیاده

در سرم تب عشقو بر دلم شور و شینی

کاشکی کربلا باشیم اربعین حسینی

... جان اباعبدالله ...

با تو چشمام پر از اشک

با تو اشکام پر از نور

تویی فریاد من از دل گهواره تا گور

رمز دوای من اشک روضه

سِر جنون من خاک تربت

کاش بزاری خودت بعد مرگم

زیر زبون من خاک تربت

با تو گرم نفس ها

بی تو زندگی سرده

تربت تو دوای هرچی غصه و درده

بی تو رنج فراغم

با تو شور وصالم

پرچمت رو خدا زد

روی قله عالم

... جان اباعبدالله ...

بی تو سر باره عالم

بی تو سرگرم دنیام

با تو مجذوب عشقم

با تو محبوب زهرا

مادرتون نوشت با خط نور

تقدیرمو توی لوح محفوظ

سینه زنت باشم آقا هر شب

گریه کنت باشم آقا هر روز

لطف حضرت زهرا

اذن حضرت زینب

ذکرم اینه مکرم

شورم اینه مرتب

شور عاشق شیدا

ذکر عاشق بیدل

سیدی یا حسین و سیدی یا ابوفاضل

... جان اباعبدالله ...

دانلود فایل صوتی
دانلود فایل تصویری
۱۹:۵۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

تکست مقدم

متن مداحی های کربلایی جواد مقدم

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan